Detta var annorlunda

Heej!!
 
 
Nu har jag tagit steget och skaffat min första seriösa blogg.
Vi alla har ju varit tonårigar och jag minns att under dom åren skaffade jag mig ett ex antal "allvarliga" bloggar,,haha. Så varför skaffar jag en blogg nu som sextonåring ?  jo, ett av mina stora intressen är skönhet och mode, då jag även ska börja plugga med smink och hår i höst. Har under ett-två år nu också varit väldigt insatt i speciellt Youtube. Där tycker jag det är extremt trevligt att kolla på olika sorters av hauls och inredningsvidoes. Och nu kunde jag inte låta bli, jag vill ha en plats där jag kan visa och tipsa om saker jag tycker är kul. Jag kommer såklart också skriva inlägg som inte har något realaterat till mode. Men nu är jag här.
 
 
Hej bloggvärlden :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

saabiinaa.blogg.se

Hej, jag heter Sabina och är 16 år gammal. Mitt intresse är mode,smink och naglar och i höst börjar jag min resa till att bli en utbildad makeupartist och frisör. Det här är en öppen bok till mitt liv, välkommen.

RSS 2.0